اخبار
بازدید دانش آموزان دبستان دخترانه علامه حلی بیرجند از دانشگاه پیام نور مرکز بیرجند

دانش آموزان دبستان دخترانه علامه حلی از امکانات آزمایشگاهی، آموزشی،کارگاهی،معماری و ورزشی مرکز بیرجند بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی: در این بازدید تعداد 100 نفر از دانش آموزان این مدرسه از نزدیک با امکانات و مسائل آموزشی خصوصاً آزمایشگاههای شیمی،فیزیک،زیست شناسی،زمین شناسی،برق و ورزشی آشنا شدند.

در این بازدیداعضای محترم هیئت علمی دانشگاه پیام نور بیرجند جناب آقای دکتر طالبی،خانم دکتر نطقی مقدم،سرکار خانم درانی و خانم عباس نیا  به سوالات کنجکاوانه و خلاق دانش آموزان مربوط به دروس شیمی زیست شناسی،در مورد آبهای قلیایی،اسیدی ، سختی آب،وضعیت آب شرب منطقه و شهر،تشریح گیاهان،فتوسنتز و همچنین توضیحاتی از اسکلت انسان برای دانش آموزان ارائه شد.

در ادامه دانش آموزان از آزمایشگاه زمین شناسی و سنگ های معدنی بازدید و با نحوه بوجود آمدن سنگهای معدنی،تزئینی و زغال سنگ آشنا شدند.

همچنین این دانش آموزان با مراجعه به کارگاه رشته برق مرکز، از نزدیک با میز کار الکترونیک شامل منبع تغذیه،اسیلوسکوپ،مولتی متر و نحوه بستن مدارهای متوالی و مرازی روی برت و تست این مدارها،سوئیچ،رله،مقاومتها،خازن،دیود،ترانزیستور و .. آشنا شدند.

در انتها پس از پذیرایی توسط دانشگاه، سرپرستان و مدیران این دبستان از همکاران و مسئولان دانشگاه پیام نور استان و مرکز بیرجند تشکر و دانش آموزان با ابراز رضایت کامل و مطلوب از بازدید، دانشگاه را به مقصد محل تحصیل ترک کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر