اخبار
آغاز کلاس مربیگری درجه3 کشوری بدمینتون در دانشگاه پیام نورخراسان جنوبی

کلاسهای تئوری و عملی مربیگری درجه 3 بدمینتون با مدرس بین الملی فدراسیون بدمینتون در دانشگاه پیام نور مرکز بیرجند برگزار گردید. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی: کلاس مربیگری درجه۳بدمینتون با شرکت ۲۴نفر از دانشجویان وفارغ التحصیلان دانشگاه پیام نورخراسان جنوبی در مجموعه ورزشی پیام  مرکزبیرجند آغاز گردید.

این دوره با حضور حسن بزرگ زاده از مدرسین بین المللی فدراسیون بدمینتون و همکاری هیأت بدمینتون استان با دانشگاه، از تاریخ 24 آبان آغاز و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

این دوره به صورت دو روز تئوری وسه روز عملی برگزار می شود؛تا فراگیر پس اخذ اطلاعات عمومی و قوانین         بین الملی این رشته بصورت عملی نیز در اجرای آنچه فرا گرفته اند نزد مدرس پرداخته تا به اطلاعات تکمیلی آن در عمل دست یابند.پس از قبولی،به شرکت کنندگان در پایان دوره، گواهی مربیگری معتبر درجه 3 از طرف فدراسیون بدمینتون کشور اعطا خواهد شد و قبول شدگان حق تدریس رشته بدمینتون را دراستان خواهند داشت.

در آغاز دوره نیز معاون آموزشی و پژوهشی مرکز بیرجند و مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان در این جمع حضور و از دانشگاه پیام نور و هیئت بدمینتون خراسان جنوبی بابت برگزاری باکیفت دوره توسط مدرس و فراگیران تشکر گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر