آخرین اخبار
1401/7/18 دوشنبه
مراسم گفتمان ویژه پرسنل و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان با موضوع نقش جهاد تبیین در ضرورت بیعت با امام زمان (عج) و رخدادهای اخیر کشور برگزار شد. 
با همت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی و اداره امور فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی در روز یکشنبه۱۷مهرماه گفتمان با موضوع نقش جهاد تبیین در ضرورت بیعت با امام زمان (عج ) با حضور سرپرست دانشگاه پیام نور استان،مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان ، کارکنان ،اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه برگزار گردید. 

.

در این مراسم دکتر ذبیح الله اوحدی سرپرست دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین از ضرورت جهاد تبیین و وظیفه ونقش دانشگاه در پیشرفت این موضوع و بصیرت افزایی جامعه مطالبی را بیان و افزودند که دانشجویان دانشگاه پیام نور در اتفاق های اخیر بسیار آگاهانه و با بصیرت عمل کردند و همان گونه که انتظار می رفت در اغتشاشات و اعتراضات مشارکتی نداشتند.
در ادامه مهمان ویژه این مراسم دکتر محمود پروانه مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی سخنانی را درخصوص مسائل روز جامعه و نقش جوانان و دانشگاهیان در جهاد تبیین با محوریت رخدادهای اخیر کشور بیان داشتند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر